Grupa Dominanta Base & Direct jedyną polską agencją InterDirect Network!
InterDirect Network - międzynarodowa sieć niezależnych agencji marketingu bezpośredniego.
Dostęp do wiedzy, doświadczeń i przykładów kampanii DM z całego świata!
Grupa Dominanta Base & Direct jedyną polską agencją InterDirect Network!
InterDirect Network - międzynarodowa sieć niezależnych agencji marketingu bezpośredniego.
Dostęp do wiedzy, doświadczeń i przykładów kampanii DM z całego świata!
Kompleksowa obsługa klientów w Polsce i za granicą.
Kompleksowa obsługa klientów w Polsce i za granicą
Grupa Dominanta Base & Direct jedyną polską agencją InterDirect Network!
Dostęp do wiedzy, doświadczeń i przykładów kampanii DM z całego świata!
InterDirect Network - międzynarodowa sieć niezależnych agencji marketingu bezpośredniego.
Kompleksowa obsługa klientów w Polsce i za granicą
Dostęp do wiedzy, doświadczeń i przykładów kampanii DM z całego świata!
Grupa Dominanta Base & Direct jedyną polską agencją InterDirect Network!

On Product Publishing

 Grupa Dominanta Base & Direct jest przedstawicielem On Product Publishing™ International - właściciela innowacyjnej formy etykietowania produktów, jaką jest Labelzine.
OPP to dwie drogi dotarcia do klienta.
Przekaz reklamowy oraz jego nośnik tj. produkt FMCG – otwierają mnóstwo możliwości zarówno dla nadawcy przekazu, jak i producenta FMCG.Read More
Jednoczesna dystrybucja produktu i informacji:
  • tworzy wartość dodaną zarówno dla produktu, jak i dla przekazu reklamowego;
  • zwiększa zysk;
  • wykorzystuje dwa kanały dystrybucji (reklamodawcy i producenta);
  • korzysta z dwóch strategii marketingowych (reklamodawcy i producenta) tworząc nową - nieoczekiwaną i zaskakującą strategię, która zostanie z pewnością zauważona na rynku i w branży.
OPP - Oryginalny nośnik przekazu reklamowego
Jego niekonwencjonalność polega na tym, że przekaz umieszczony jest na produkcie FMCG co powoduje, że dociera:
  • do ogromnej liczby odbiorców
  • do określonej i zdefiniowanej grupy odbiorców (target dla danego FMCG)
  • bezpośrednio do indywidualnego odbiorcy (nabywca produktu/klient)
  • do miejsc dotąd niedostępnych (wykorzystuje kanały dystrybucji FMCG)
  • zaskakując, budząc ciekawość klienta
  • wyróżniając produkt spośród innych

OPP - Niekonwencjonalne miejsce przekazu reklamowego
Umieszczony pod etykietą produktu w sposób umożliwiający jego swobodne wyjmowanie i ponowne mocowanie. Dzięki temu przekaz może stanowić odrębne wydawnictwo, funkcjonujące niezależnie od nośnika (produktu FMCG) dzięki, któremu trafiło do rąk odbiorcy. Dowolny format, rozmiar, ilość stron.

OPP międzynarodowy patent – wprowadzony w 162 krajach, można stosować na opakowaniach typu PET, z tektury, aluminium lub na innych rodzajach opakowań produktów konsumpcyjnych. OPP został już zastosowany przez największych wydawców oraz wiodące marki na całym świecie, takie jak Coca-Cola, Nestle, Tetra Pak, Virgin i wiele, wiele innych.

Więcej pytań?

Zadzwoń na numer 22 827 75 12

lub wyślij pytanie na adres:

info@dominanta.com.pl

 

 

 

 PARTNERZY: